sömn

Sömn är något märkligt.

Jag sov oroligt inatt. Det vet jag eftersom min mobil låg på golvet och min kudde i fotändan av sängen när jag vaknade. Att sova oroligt gör att man har en hög andning när man vaknar, om man har riktig otur kan det även kännas som att hjärtat slår snabbare.


Känslor kommer av sig själva.

Att vänta sig att man ska bli väckt och sen inte bli det väcker blandade känslor. Dels så känns det härligt att man får vakna av sig själv. Å andra sidan så kan man bli stressad för att man kan ha försovit sig, man kan också ha den turen att ha sovmorgon. Till sist dyker känslan av orolighet upp för att den som skulle väckt en har försovit sig eller att det har hänt något annat så han inte kunde ringa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0