Sommarlov

Ja då har jag sommarlov då antar jag.

Det känns ju inte riktigt som det måste jag erkänna, men det kommer nog!

Ska om typ två timmar bege mig till gotlandsbåten för att åka till Mamma, har inte hört något undre natten så antar att allt är okej.



Tagit bort alla lakan från sängen och bäddat den, nu ser den alldeles tom ut ;)

MIn väska väger säkert 30 kilo och det ska jag släpa på till fots, host det kommer ju bli kul...


KOmmer nog inte bli så mycket mer bloggande, kanske något inlägg då och då under sommaren, men datorn på Gotland är så fruktansvärt seg att det går inte, inte ens om man vill ;)

Så, ha ett bra lov! För det ska jag ha!

Känner inte riktigt för en skumbanan så

LOVE


Kommentarer
Postat av: Andréa

SVAR: Aww, tack sötis. HA DET GRYMT DU MED <33

2010-06-09 @ 07:41:40
URL: http://andreafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0